fredag, januar 12, 2007

Næhhhh!

Så var stolte-Mor ved lægen i går med Thilde, og det lille pus var forkølet og havde haft en virus der var på tilbagetog... og gylperiet var vist hvad det var, men det var fint nok at få snakket med Lone, min læge, om det.

Og bedst som vi står der og kigger på bettePjevs, som ligger på maven på briksen, så giver hun sig til at kravle væk! Jeg har godt set det et par gange før, men det var jo skøøøøønt at høre læge-Lone udbryde "Jamen, hun kravler jo, det var jo... det er jo helt VILDT!, hun er jo kun 4 måneder.... Hun kommer til at kravle tidligt!!" Jaaah, det er min unge... Som jeg sidder her og tænker mig om, kan jeg ikke komme i tanke om hvorfor det er så fedt at hun allerede gerne vil krabbe rundt. Som jeg husker det med Anna var det 3 måneders frustrationer og vredesudbrud, før hun knækkede koden og kunne komme rundt.... Og så er intet helligt mere (igen).

Men jeg er nu stolt alligevel. Og ungen har IKKE taget ekstraordinært på, nej hun ligger stadigvæk i den nederste kurve og skraber rundt, jeg synes jo hun var blevet så stor fordi hun vejer 5,6 kg nu... Da Anna var 6 måneder fik hun en ny autostol, og vejede 9 kg - uden at de skal sammenlignes yderligere!

Og forresten, til dem der kunne have lyst, så kan man jo stjæle billederne herindefra ved at klikke på dem og gemme dem - så har man de billeder vi ellers ville have sendt rundt...

Ingen kommentarer: