fredag, juni 29, 2007

Små dansemus

Så har jeg brugt den sidste fridag i min barsel - på en masse løse ender. Jeg har ringet til mit arbejde (både det nye og det gamle).. Brrrr. Skal møde ind 13. august. Så fra nu af er Mikkel og pigerne hjemme indtil jeg skal i gang. Jeg har også lavet album til Thilde, og hvor er hun dog vokset på 10 måneder! Og så har jeg syet et balletstrutskørt som man selv kan tage på... og Thilde skulle jo lige prøve det - faktisk var hun helt aldeles pjattet med det, så hun fik lov til at tage det på ned i byen.

Det var urkomisk, hun sad bare og skraldgrinede på vores stuegulv... efter 3 timer med strutskørt tog jeg det fra hende, og hun skreg som en stukket gris - lige indtil hun fik strutskørtet på igen, så grinede hun videre... enten er der noget i det tyl-skørt, eller også er hun (også) et skørt barn...

Og efter at Anna havde været balletmus i ca. 30 sekunder, så sagde hun at Thilde godt måtte låne strutskørtet igen... så nu skal jeg sy et til. Og jeg kommer vist også til at fremkalde nogle nye billeder.... og jeg har 4 malerier der venter på at blive malet - og forleden var der -50% i en stofbutik... Såååheee. Jeg krydser fingre for børn der kan passe sig selv, samt en våd sommer... men ikke for våd! (Mine jordbær rådner, og mine Georginer svajer...)

Ingen kommentarer: