søndag, januar 15, 2012

Huskeliste

Hvad vil jeg gerne nå i min barsel? Lige sådan nu? Af håndarbejde, vel at mærke...

Jeg har lavet en helt og aldeles uprioriteret liste:

Sy Thildes oldemor-firkant-tæppe færdigt (læs: hæfte ender og hækle sammen... suuuuuk)
Strikke Fiona-top til Selma. Og måske Thilde.... og...
Strikke sweater til Anna str 8 år - ved ikke helt endnu hvilken.
Diverse hatte og vanter og strømper (kan blive ved, sidste strik-hat blev væk samme dag som den blev taget i brug. Også suuuuuuuk)
Strikke min Amanda cardigan færdig

Sy tæppe af alle rester.
Sy små bukser str 68 til Selma
Sy pæn kjole til pænt brug til Anna
Pyjamas til Thilde

...og det er så de ting der enten mangler fysisk, eller f.eks. at lave et tæppe, så der kan blive plads i sy-skabet (hvilket måske også er et rent fysisk behov).

Når jeg det? Næppe... men det er godt at have en lille liste at gå efter, når lysten griber en. Det gør den ofte. Men lige om lidt kan vi også komme ud og rode i haven. Og så skulle de indendørs ting gerne være overståede...

1 kommentar:

Anne Thompson sagde ...

Fin liste! Lister er altid gode. Måske man skulle omdøbe fra "to do" til "ville gerne"?