lørdag, juni 12, 2010

Hvabehva?

På mit arbejde er det en joke, at jeg bliver mere og mere mormor-agtig. Ikke nok med at jeg elsker at hækle, strikke, sylte og bage, jeg ser også Barnaby med glæde, og køber Hendes Verden (strikke-opskrifterne er baaare så gode).
At jeg har forsøgt mig med stegt lever (ikke et hit), har et stort ønske om at lave mine egne grill-pølser og måske endda bliver endnu bedre til at henkoge, gør ikke min senior-stil mindre...
Den sidste dråbe var kalk-tilskuddet til maden.
Jeg var officielt +75!

Så lørdag aften foran flimmeren, under plaiden med en varm kop the, og med gode, gamle, gensyns-Barnaby på spillen, så var den i kassen.

Og alligevel sad jeg helt velvilligt og så på fodbold? Har jeg slået hovedet? Eller er der alligevel en lille rest snart-34-år-det-er-ingen-alder tilbage i mig??
Nuvel, jeg har dog heller ikke farvet håret endnu (omend jeg egentligt gerne ville have lidt reflekser og en ny-retro-agtig kjole)...

Ingen kommentarer: