lørdag, marts 27, 2010

Violer

Foråret er kommet, selv til kolorteland. Og i dag måtte jeg i årets første tur til plantecenteret. Efter at have formeret violer og stedmoderblomster de andre år, og vente til de kommer frem, ja så måtte jeg bare købe nogen denne gang.

Og håndled eller ej, så måtte jeg også lige hækle dette armbånd. Når man lige er i stødet, så må man jo... og jeg har fået nogle dejlige piller som gør det hele udholdeligt. Så en lille ting var ok, når jeg nu endda har ferie, og ikke skal lave så meget med hænderne ellers...

3 kommentarer:

Anne Thompson sagde ...

Hvor ER det et sødt armbånd!! Har du en opskrift, eller er det frit opfundet?

Lina Gaarde sagde ...

Lidt af hvert... halvt decifreret opskrift fra engelsk på blomsten, resten ud af hovedet.... Flere er på vej!

Tro Håb og Kærlighed sagde ...

Nej, hvor er det fint! Og jeg som ikke kan hækle. Godt du har fundet en udvej, så du kan hækle mere end en firkant om dagen:-) Jeg har også plantet violer i dag!