lørdag, april 03, 2010

Tulipanfest

April er tulipantid. Jeg elsker tulipaner! Jeg tror jeg blev "bidt" engang for lææænge siden, da jeg som 8-årig var med mine forældre i Holland i en tulipan-park. Det lyder måske temmeligt dødsygt for en 8-årig - og jeg er sikker på at jeg ikke har virket interesseret - men jeg husker alligevel alle markerne på vejen derned. Og farverne i parken, som var enorm. Tæpper af tulipaner i alverdens nuancer, sorte, røde, rosa, hvide.


I dag var vi på besøg på et gartneri/stutteri, for at køre i hestevogn. Jeg var nødt til at gå amok i tulipanerne og kom til at købe lidt... og eftersom jeg de sidste dage har købt flere buketter hjem, nogen af dem med løg (kryds fingre!!), så var her oplag mulighed for at forevige tulipanfesten i Kolorteland og omegn....







2 kommentarer:

Tro Håb og Kærlighed sagde ...

Smukke billeder af smukke blomster. Tak også for tulipanen du lagde bag en af bønnerne i sidste Himmel & Jord:-)

Louise Aaen sagde ...

jaaaa, tulipaner er så flotte