fredag, marts 27, 2009

Fredag...

Det er fredag. Tanken om weekend ligger lige forude for næsen. Jeg skal bare klare mig igennem en arbejdsdag, som ikke er uoverskuelig. Fredage plejer at være gode.

Jeg havde planlangt ekstra forkælelse til mig - for Camilla Plum, min guru, skulle udgive en ny havebog i dag. Jeg har ventet med længsel siden jeg læste om den i martsnummeret af "Haven".

Udgivelsen er udskudt med en måned - hvad er det for noget? Om en måned skal der jo være alle mulige potter rundt omkring med blomster i - de skal jo i jorden nu! Inspirationen skal være nu... nårh ja, jeg kunne jo også bruge tiden på at rent faktisk proppe frøene i, istedet for at læse om det. Men jeg elsker altså at læse... om alt.

Imens kan jeg kigge på det jeg fik tilsendt i forrige uge. Det er jo næsten som at være der selv. Problemet med at shoppe så mange frø forskellige steder er, at jeg faktisk slet ikke kan huske, hvilke frø Camilla Plum synes hun skal eftersende til mig... Behageligt problem - og måske et tegn på at jeg har hvad jeg har brug for.
Men sig mig, har man nogensinde nok?

Ingen kommentarer: