mandag, maj 14, 2007

Så er vi i gang...

Så skete det endeligt! Vi er officielt igang med istandsættelsen af vores hus. Vi er flyttet i kælderen og hele 1. salen er ryddet for ting. Nu er vi (læs: Mikkel) igang med at bryde ned, og det har jo været spændende - eller spæn'de som det hedder her i huset.


Vores favorit-håndværkerrøv Anna gik gladeligt igang, og kunne sagtens styre skruemaskinen. Faktisk skal vi vist holde lidt øje med hvad hun går i gang med, for Anna vil bare så gerne hjælpe - nogengange ville hjælpen være at sidde i sofaen og IKKE pille. Hun er nu begyndt at tage fat i begge kinder på mig, og med meget bestemt mine sige "du ska' høre ester!", hvilket jeg AAALDIG har sagt... eller hva'?

Og ingen kolorteland uden søstrekærlighed. Anna fik i bedste bolsje-pædagogik-stil udlovet en bamseis, hvis hun sad stille mens vi pillede en splint ud af hendes ben... og så sad hun endda helt frivilligt og delte isen med Thilde! Thilde var MEGET begejstret for isen, og Anna syntes det var superskønt at fodre hende... Jeg synes det er lidt ømt.

Thilde har lagt stilen helt om, nu brokker hun sig så snart hun åbner øjene, hun vil hverken spise, sove, sidde, ligge... faktisk mistænker jeg lidt, at hun ved hun skal "noget", men ikke hvad "noget" er... Det kan jeg så godt fortælle hende, nemligt at kravle, men hun vil altså ikke "høre ester!"

1 kommentar:

Anonym sagde ...

hej, spændende at I er i gang med det samme job som os. Klaus er gået næsten amok med stuen, men han har ingen hjælper. Kh Virginia