søndag, oktober 02, 2011

En dejlig sommerdag...

... her i oktober. Hvad får man tiden til at gå med? Vandkamp selvfølgeligt! Iført badedragter, svømmevinger og propfyldte våben.
Der tages sigte... Ingen slap forbi. Man blev jagtet ned langs havegangen. Og det var koldt. Men hvor fedt er det ikke lige, at vi i oktober kan rende rundt med numsen bar? Mine unger leger i vand mellem nedfaldsblade. Det er vildt surrealistisk. Men ingen klager! I går fik jeg min "ilddåb" i vinterbadeklubben. Det føles lidt som snyd, at man bagefter kunne sidde og nyde solskinnet på kroppen, med udsigt over en smuk Århus Bugt. Det var himmelsk.
I dag tror jeg pigerne har haft det himmelsk, med badevinger und alles....

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja vi må nyde og suge solen og varmen til os når den endelig er her! Skønne billeder:)

Anne Thompson sagde ...

Fedt! (Og hvor ligner Thilde Marie på det nederste billede....)

Hanne Skipper Jørvang sagde ...

Godt at høre nyt fra Kolorteland igen!!

Jeg har ikke glemt invitationen til at kigge forbi på et tidspunkt...det er bare lige med hvornår...det ender sikkert med at blive et barselsvisit... :-)