onsdag, oktober 06, 2010

weekending..

Jeg har besluttet mig for at prøve at indfange det gode. Jeg er stresset, og har faktisk svært ved at filtrere tingene i min hverdag. Og jeg kan se, at alting ikke er lige trælse, hvis jeg fokuserer. Og jeg tror på, at jeg ved at fokusere på det gode, det der får mig til at blive glad, smile og blive varm indeni, og så glemme det andet, ja så må det give et skub i den rigtige retning. Ikke at dette skal blive endnu en af de ting, der skal flueben ved, for dem har jeg ved Gud ikke brug for. Men fokus på det gode jeg OGSÅ gør... og som min familie gør.
I den weekend vi lige har været i, lavede vi flere ting, ikke meget, men godt. Der blev bygget et pindsvinebo til at stille i haven til de små pus... med egen indgang, selvfølgelig, og dørskilt, hvad ellers?


Og der blev bagt cookies efter en nyfundet opskrift, som skulle vise sig at være noget af det bedste og nemmest jeg har prøvet endnu. Den helt rigtige overflade opstod, sprøde, seje og bløde på en gang. En virkelig vellykket cookie, som det tog 10 minutter at lave - hverken mere eller mindre (ja, ja, altså uden bagetid, ok?)... Prøv dem i det kedelige vejr vi lever i, og bliv opløftet! De ligger lige her.

Ingen kommentarer: