lørdag, november 28, 2009

KolortelandNEWS

Jeg havde helt glemt det - at jeg faktisk havde nået at oprette en kladde til NovemberNEWS. Det siger lidt om hvordan vi har det for tiden. Vi er simpelthen ophængte i den grad.

Vi er snottede, trætte, fortravlede, stressede, sure, forurettede, nærtagne, ørepineplagede, opkastende og bare fuldstændigt brugte. November har været en måned med alle de udsving der kan tåles på følelsesbarometeret. Der er ved at være ro på. Jeg er ikke blevet klogere, men ting bundfælder sig langsomt, løsninger overvejes for og imod.


Alligevel kom vi imellem sygdomsanfald til Olde Wills 80 års fødselsdag i Vejle. Det var en rigtig hyggelig dag som vi havde glædet os rigtigt meget til. Det var vist også sidste gang hele familien var samlet i år, så der blev leget igennem.

Vi havde også en weekend i Silkeborg som var helliget dukketeater-festival. Det blev til en rigtig flot forestilling med et lille russisk enmands-cirkus... med maaange dukker med rigtigt mange snore! Det var vildt imponerende, og indebar blandt andet en flyvende kamel der kunne spy ild, en sabelsluger og storbarmede damer på ethjulet cykel som jonglerede - med marionetdukker....




Nu er jeg begynder at tænke på hvordan vi når igennem december helskindede. Arbejdet fylder en del, der er gang i den og stor udskiftning på min afdeling. Mikkel har haft studerende der har optaget hans undervisning og nedskrevet det ord for ord. Det er sådan noget man bliver stresset af. Alligevel synes jeg at jeg formår at nyde julestemningen lidt mere i år. Julegaver - nårh ja, vi når det nok (og DET ligner ikke mig).... kager og chokolade - vi når det vi når... rengøring? Der er vel et nyt og bedre år lige rundt om hjørnet, ikke?

1 kommentar:

Tro Håb og Kærlighed sagde ...

Tak fordi du alligevl giver dig tid til at dele! Som altid - fint at få indblik i jeres travle liv. Håber alle må være raske og blide i resten af december:-)