søndag, oktober 25, 2009

Det jeg elsker 1









Lidt billeder fra et før og et efter... nattefrosten kom i efterårsferien, og tog ubarmhjertigt mine georginer. Jeg skal have dem op lige om lidt, når jeg får tid snarest muligt. Men det er et glædeligt gensyn, for jeg ved at de kommer igen til næste år. Desværre var i år ikke mit georgine-år. Jeg tror jeg manglede at give højbedene gødning, for flere ting er blevet pjevset og småt. Jeg har gang i nogen med en rideskole, nogle heste og hvad de ellers efterlader. Det må kunne skaffes.
Imens kan man nyde de sidste dråber georgine-essens. I smukt efterårslys, eller den første morgen efter frosten, endnu frosne i deres skønhed.

5 kommentarer:

Anne sagde ...

De frosne georginer er vild smukke! Heldigt at du fangede dem :-)

Tro Håb og Kærlighed sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Tro Håb og Kærlighed sagde ...

Åh - du kan tage portræt-foto af en blomst, kan du. Smukt!

Signe Daugaard Steensen sagde ...

Hvor er dine billeder bare vidunderligt smukke Lina!

Louise Aaen sagde ...

tak for alt det, du deler, skønne Lina