tirsdag, september 30, 2008

KolortelandNEWS

September... den måned jeg helliger mig sokkestrikkeriet... Den måned hvor min datter baldrede mit kamera og jeg måtte ligge i forhandlinger med forsikring og fotohandler... September... Den måned hvor min yngste datter blev født, hvor min mor havde fødselsdag, hvor man høster, samler og konserverer sommer på glas og flasker.

Hele september ligger på mit fotokort til kameraet... og der ligger det jo godt. Lidt kan det dog alligevel blive til.
Da jeg var barn havde vi en bog derhjemme som var fyldt med den slags billeder hvor man skal anstrenge sig. Find vildsvinet, jægeren eller de to børn kunne være komandoen man måtte rette sig efter, og så kunne man ellers sidde i hele og halve timer og forsøge at finde det ene eller det andet. Gemt højt oppe ved trætoppen var der måske pludselig nogle kviste der kunne ligne to små børn... og nu er det sådan, at det er lykkedes mig at gøre kunsten efter. Endda med et fotoapparat...
Find de to frække børn... (og lad være med at tænke på hvor langt ned der er til de hårde fliser).

1 kommentar:

Louise Aaen sagde ...

jeg kan ikke finde dem... du snyder Lina!