torsdag, september 29, 2011

Oh baby!


I dag er der 7 uger til baby/lillesøster skal komme ud. Bare sådan cirka, men det føles rart at sige højt. Jeg skal have et planlagt kejsersnit, fordi jeg de to andre gange har fået akut kejsersnit. Mine børn vil ikke ud af sig selv. Thilde vendte sig decideret på tværs. Og det føles faktisk overraskende rart at vide, at en dato er en dato. Det er der jo ellers ikke meget af i sådan en graviditet.

Jeg har egentligt termin 1. december, men fordi jeg de to andre gange har haft en moderkage der ikke virker så godt i 38. uge, så er de blevet enige om at vi i denne omgang lige så godt kan tage konsekvensen af det. Jeg skal have kejsersnit i midten af november, og indtil videre hedder det sådan cirka d. 17.-18.-stykker. Plus minus.. Det kommer jo an på arbejdsplaner og plads på sygehus. Jeg er bare glad for afkortningen af bræk-helvede med 14 dage.

Imens venter vi. Og i lørdags ville min søde mand gerne prøve at tage billeder i mit fotostudie. Det var sundt nok at prøve at være model. Pludselig blev jeg bevidst om ting jeg tager for givet - ting jeg føler mig frem til når jeg tager billeder, tanker der udvikler sig undervejs og som skal afprøves. Jeg troede egentligt at jeg bare tog billeder, men kunne godt se at jeg lægger en del af mig selv i den kreative proces, og at det ikke nødvendigvis kan kopieres bare sådan lige...

Jeg synes det blev nogle dejlige billeder. Det her er min farvorit...

1 kommentar:

Tro Håb og Kærlighed sagde ...

Meget smukt billede af jer alle tre!