fredag, august 19, 2011

Billedløs...

Man skulle tro, at jeg ville lægge billeder ud hele tiden, når nu jeg har fået nyt kamerahus i starten af sommerferien. Men lige nu kan jeg ikke behandle billeder. Og man bliver ret handikappet. Jeg er i tænkeboks.
Men jeg lever. På halvt blus, og kvalmen ligger stadig som en tung dyne. Jeg synes jeg er blevet bedre til at leve med den. Men jeg kan ikke fremvise fine sy-ting, lækker strik eller dejlig mad. Det bliver ikke rigtigt til noget.
I dag tisser det ned, og billeder ville være deprimerende mørke. Jeg har kun en aftale i dag - akupunktur hos egen læge. Bagefter står den på sofa, og det strikketøj jeg har gang i. Et lækkert babytæppe - Det hele kongerige - som måske (med nuværende hastighed) kan nå at blive færdig til når baby kommer ud.. Eventuelt en kop varm the eller kakao... Det lyder faktisk ikke ret dårligt!

Ingen kommentarer: