søndag, april 13, 2008

Mini

Nogen gange må man bare smile når man hører børn tale sammen. Følgende konversation hørte jeg forleden, da jeg afleverede Anna i børnehaven. Anna har "rum" i et lokale, hvor garderoben deler lokalet i to dele. Jeg stod i den ene, mens der var to drenge var omme i den anden halvdel, ude af syne...
Thilde kommer trissende om til de to drenge, og jeg hører den ene af dem udbryde "Ej, se, Anna er blevet helt vildt lille".... Den anden dreng svarer "Orv, ja.... hø hø".

Selvfølgelig kan Anna blive lille... og vi der tror at vores piger ikke ligner hinanden!

1 kommentar:

Uhulen sagde ...

Jeg arbejder jo i en SFO og har der min dejlige 2. klasse - jeg kan kun tilslutte mig, hvor siger børn dog mange sjove ting!

I dag blev jeg således spurgt:
"Skal vi ikke lave legeaftale i dag?" :-)

Tjek min blog:
uhulen.blogspot.com

Kærlig hilsen

Kathrine :-)