fredag, november 03, 2006

Så kommer sne...!!

Som Anna har spurgt hele sidste måned "så kommer snevejr..?", så fik vi det da også! Her på 3. dag ligger der stadigvæk 5 cm sne. Og til de vantro, så kommer et friskt billede fra i morges... jo den er god nok!
Jeg sidder indendørs og steger hanekyllinger - det er hyggeligt med brændeovn, men den skal holdes igang, og så bliver der temmeligt hedt herinde. Håber det må være godt for den "ondt i rygge" som jeg har tilranet mig - højest sandsynligt af at slæbe den benløse terrorist hjem fra dagplejen i onsdags. Hun nægter simpelthen at gå, og vi har prøvet alt: skæld ud, lokkemidler, gå vores vej (i det omfang vores nerver kan holde til det)... i onsdags gav jeg op, og bar hende HELE vejen hjem, alt imens hun skraldgrinede - spørg om det var provokerende?


Heldigvis har vi Thilde den milde til at lette lidt på det hele. Vi kommer alle til at grine og pludre, når vi får et af de sjældne, men gode smil.... den fåes nu heldigvis på dåse, så derfor deler vi den gerne med jer alle!
I går var det som om at hun var vokset adskillige centimeter natten over, og hun var nu pludselig vild med at lege små lege. Vi kan rigtigt kommunikere, men hun siger ikke så meget. Det er mest vræl og hyl, ikke rigtigt så megen pludren endnu. Anna er vild med sin lillesøster - og det forstår vi jo godt... "ej, kigger på mig, ham ikke glyp på hånden" er hvad hun har at sige til det...

Ingen kommentarer: